wtorek, 18 czerwca 2013

chrzest małej Michasi / Baptism Michasia | Skierniewice



To niesamowite, gdy w pośpiechu życiowych zdarzeń zatrzymuje się i zdaję sobie sprawę, że jestem w takim momencie mojego życia w którym widzę jak osoby znane mi biorą ślub  i zakładają rodziny. A kiedy mogę jeszcze zapisać te chwile na zdjęciach, czuję jeszcze większy szacunek do wydarzeń, które zwykle umykają mojej uwadze. Z Piotrkiem znamy z podstawówki stąd moje krótkie przemyślenia pod tymi zdjęciami.

Fotograf : Norbert Strączyński | Studio 55 Skierniewice
Kościół : Parafia p. w. Wniebowzięcia N. M. P. (Kościół Garnizonowy)

English:
———————————————————————————————
Photographer : Norbert Strączyński | Studio 55, Poland
Church :  p. w. Wniebowzięcia N. M. P., Skierniewice Poland

It's amazing when in a hurry life events I stops for a while and I realize that I'm at a point in my life where I have seen people familiar marry and starting a family. And when I can still save these moments in pictures, I feel an even greater respect for the event, which usually escape my attention. With Piotrek we know from elementary school hence my brief thoughts underneath these photographs
Pin It

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺